tisdag 25 februari 2014

Länge sedan sist...........


Nu var det jätte länge sedan jag skrev något här..... Jag har haft så mycket att göra och tiden har varit knapp. Dessutom har jag fastnat lite i detta starstable spelet, som tjejerna skulle spela. Men mamman tycker det är minst lika roligt. Har ju varit med om massor. och tänka sig inte en enda uppdatering angående melodifestivalen. Jag som följer detta slaviskt, lika så detta år. Dock så tycker jag att programledarna är ett stort skämt. Och bidragen är inte mycket att hänga i, några få finns det, men det är ett väldigt klent startfält i år må jag säga.


Sportlov har vi haft och familjens första kalas firande och även första tonåringen i huset dessutom. Stort och jag kan absolut inte sova den natten då jag typ slungas tillbaka till förlossnings dagen och känslan att hålla mitt första barn värmer i kroppen så *magiskt*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar