måndag 19 oktober 2015

En fundering och ev ett taget beslut

Jaha, då är vi nästan överäns om att vi är oense? eller kanske står vi på samma plattform äntligen? Jobbar vidare på att komma underfund om åt vilket håll vi ska gå! Många tankar och ideer nu, många beslut som jag ångrat att vi eller jag har tagit. Undrar om man fick en ny chans till att leva om sitt liv, hur skulle det sett ut då, i denna tid vi är i nu?

Går ju inte att fixa direkt. Men frågan hur jag ska korrigerar allt som behövs. Så stora och så avgörande  beslut. *suck* allt krånglar nu för tiden. Blir av med min parkering på jobbet, bilen känns döende, seg förkylning som vägrar ge sig osv. Undrar om jag bara kan ge upp nu? Kasta in handduken och bara säga tack och hej till omvärlden. Är så less just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar