torsdag 28 januari 2016

vilken ska man välja?

Nu när vi håller på med övervåningens förvarings problematik. Så uppstår så klart alltid flera på vägen. Hade redan en byrå där från början som jag inte var så nöjd med, men som fick stå där tills vidare. Nu jag håller på med denna omorganisering så ska ju den bort. Ev vilja jag ha den kvar och ställa ner den på nedervåningen, men jag vet inte. 

Jag har fått en huvudbry som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa. På nedervåningen står en liknade dock lite större, men mer använd byrå som har egentligen gjort sitt. Jag vill ju inte sälja någon av dessa men bägge kan inte vara kvar. Och jag kan inte riktigt välja vilken, för båda får tyvärr inte plats. Hmmm ett totalt i-lands problem, men ack så stort för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar