onsdag 5 juni 2013

När man minsta anar......

För jag har tagit STUDENTEN.......... fan vad jag är BRA!!!!!!

Dessa ord hörde man i stort sett över allt i Uppsala centrum idag. Var man än tittade så såg man en massa fin kläda människor med plakat, blommor, gosedjur osv. Minns själv hur det var denna dag, när jag stod där med mina vänner, sjöng för full hals och var överlycklig.


Tog bussen in i morse, för dagen till ära kan man glömma att hitta en parkeringsplats. Hämtade ut mina nya linser, samt köpte tea tree oil. Som skall vara bra för mollusker. E har ett få tal under armen som är jobbiga för henne. Tekniskt sett så finns det inget botemedel för dessa snusk bobbor. Men enligt folk på nätet skall just tea tree oil funka. Och självklart måste man ju prov.


Life butiken hade, alla "apoteks" butiker hade inte. Farligt att använda sig av naturliga saker. *suck*

Innan jag styrde kosan åt jobbets håll gick jag in i Accent butiken på gågatan och hittade denna. Ibland så sker sånt man absolut inte anar. Och jag kunde inte låta bli att ta denna med mig hem. Jo det är på tiden att byta ut min gamla. 


*nöjd*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar