onsdag 29 april 2015

Förbereder mig.......

Jag håller på att rensa upp lite här och där omkring mig nu, speciellt i min egen tankevärld. Svårt att ta emot all kärlek som kommer ifrån jobbets väg. Men det är ju så här det ska kännas när man kommer till jobbet. Och jag är så tacksam att jag tog mig mod till att gå dit igen, att jag sökte och hoppade till slut på detta. Här är alla glada av att se mig, konstruktiv kritik i mängder och posetiv beröm varje dag. *Uppskattning helt klart*som ljuv musik för själen min*

Gör att jag ser mig själv mera för den jag är! Gör att jag vågar visar vem jag är också fullt ut. För vem är jag ? Jag är glad posetiv person som vill att alla i min omgivning ska må bra. Jag kan ge och ta konstruktiv kritik, har många ideér på mina strängar och börjar långsamt lägga fram då över allt. Trots långa dagar med en hel den övertid titt som tätt, så är det klart värt det. Jag mår så mycket bättre nu.

Håller även på att förbereda mig på att avsluta allt i M´s klass. Även om det redan är ute bland barnen att hon ska gå till en annan skola i höst. Så är jag inte riktigt säker på om dom verkligen förstår att det är nu hon går. Och inte till klass 6. Har redan skrivit färdigt mailet som ligger i inboxen och väntar på att skickas. Men vi har korvförsäljningen kvar att redovisa samt presenten till läraren. Men jag har i alla fall kommit så långt i och gått förbi tanken på att det är dax för avslut.

Ska bli så skönt, tror att detta blir det bästa för M också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar