måndag 27 augusti 2012

En bra bok....

Under min semester tog jag mig tid att läsa lite böcker. Jag älskar de flesta kriminalböcker som finns ute i handel och biblioteket. Dock så fick jag låna hypnotisören av en arbetskollega under sommaren. Jag föll som en fura för denna underbara bok. Hade det så svårt att lägga den ifrån mig att barnen tyckte det var jobbigt en kväll. *fniss*

Var in på bibblan med mina tjejer här om veckan och lånade då uppföljaren, paganinikontraktet. Och denna bok var nästan lika bra, dock lite seg på slutet och lite väl många hopp bland karaktärerna.

Dock så har jag kommit till insikt hur skönt det är att läsa en bra bok igen som avkoppling. Hoppas att jag inte tappar detta nu, utan fortsätter. Få se vad nästa bok blir, söker lite tips. Behöver absolut inte var deckare/krim böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar