söndag 19 augusti 2012

irriterande

Ibland går livet inte åt det hållet man vill alla gånger. Under våran uppfräschning av köket i veckan som var. Upptäckte vi ett problem, som såg lätt utan att fixa i början. Men som nu i slut ändan var betydligt knepigare än vad vi hade trott. Dock så lyckans vi alltid på något sätt hitta en lösning på alla problemen som dyker upp vid dessa tillfällen och så även denna gång.

Men det drar ut på tiden och hela köket stannar av. Jag har bara hunnit städat av halva köket än, samt den rensning som behövdes är gjord.

Och imorgon börjar skolan och jobbet på samma gång. Känns så JOBBIGT hade önskat mig få vara hemma betydligt längre. Känner ingen stark längtan att gå upp imorgon och åka till jobbet igen.

Så nu sitter jag och drömmer mig långt bort, önskar som de flesta att man kunde vinna lite pengar och ev göra något annat med sitt liv just nu. Skulle nog vilja skola om mig men känner att jag inte riktigt vet vad jag ska bli som vuxen. *jobbigt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar