fredag 26 september 2014

stilla och knapert på skrivfronten

Däremot har jag ju hunnit med att jobba på mitt ev nya jobb i ca 1 månad, trivs som fisken i vattnet. Röstat och gjort alla alldaglig saker som måste göras och de som infaller på lust.

Däremot så har vi nu äntligen slagit igång med köket! Allt är beställt och kommer nu den 10 okt. Elektrikern kommer i helgen för att kolla och gå igenom allt dom skall göra, planera inköp och startar på MÅNDAG! Tjihoooo!

Själv är jag hemma idag med en envis förkylning som inte ger sig, halsen gör ont, näsan rinner och ögonen är torra och geggiga. Har jobbat hit tills varje dag men i morse så orkade jag inte. Utan när barnen klivit på bussen skyndade jag mig hem, hoppade i mina raggisar tog min kopp te och somnade i soffan. *behövligt*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar