lördag 6 september 2014

Insperation


Har länge funderat på ev tavlor eller något sådant på övervåningens väggar. Letar efter någonting och hade en tanke förut att ha ena väggen i graffiti tapet. Men maken är inte alls förtjust i detta. Så jag vaknade i morse med en ny ide. Ska nog köpa in en av rullarna i alla fall, fixa en stor träskiva och tapetsera på den istället. Då får jag ju nästan som jag vill, eller i alla fall halva vägen var.


Just nu är det ju så tråkigt och bara vit över allt förutom möblerna så klart. Vad tror ni om detta?






4 kommentarer:

  1. Jag tycker inte grafittin e fin. Skulle måla en vägg i en färgstark färg istället men det e väl för jag inte e nån tapet människa utan tycker färg är enkelt och smidigt så att säga :-) / Laila.

    SvaraRadera
  2. Hmm tycker dock det är tråkigt med bara enfärgat. Graffitin eller tecknat/skissning är lite mer ungdomligt. Annars så funderade jag på olika ordspråk där uppe på ungefär samma sätt. men tack för din tanke.

    SvaraRadera
  3. Måla ett mönster på väggen kan vara häftigt. En färg som bakgrund sen cirklar olika stora i olika färger " ton i ton " eller helt " crazy andra färger " eller rektanglar, kvadrater, trianglar eller nå annat mönster än cirklar . :-) / Laila.

    SvaraRadera
  4. hmm ingen dum ide. Hittade även ett jätte fint ordspråk som också skulle passa här. Så typiskt mina tonåringar. Tack mera ideer, uppskattas. Sen får vi se vad som hamnar där!

    SvaraRadera