tisdag 30 december 2014

Sista arbetsdagen för detta år...

Så jobbigt och svårt att kliva ur sängen i morse och åka till jobbet. Men tänker man posetivt så är jag imorgon långledig, och det är så skönt. Arbetsdagen flöt väldigt snabbt förbi, alltid trevligt bland bra arbetslag. Gjorde allt jag kunde, för att fixa upp och till allting. Men med lite tid och massa jobb så går det inte så fort. Jag hann i alla fall fixa lite på rätt köl. Får hoppas att den som tar över på fredag gör fortsättningen, så blir allting jätte bra till slut.

Hemma så väntade familjen på min ankomst för att sedan åka och bada på fyrishov. När jag väl stämplade ut så var det en fröjd att byta om och åka hem. Trafiken var liten och hemresan gick betydligt snabbare än det brukar. Hem och byta bil och få sällskap in igen till Uppsala med grannarna. Kan ju säga att vi var ett få antal på fyrishov denna kväll. Men alldeles superskönt. Ett skön avslutning på arbetsdagen att mysa i bubbelpool och bastu, som balsam för själen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar