måndag 23 februari 2015

Grattis A på din dag idag.

Ja idag är det en väldigt stor känslosam dag på många sett. Varje natt inför denna dag sover jag oroligt, upplever ibland den stor skräcken blandat med stormförtjusning. Idag fyller min äldsta hela 14 år!

Jag var så ung när jag fick honom. 22 år skulle fylla 23 strax efter. Han är det absolut finaste jag någonsin har. Skattar mig lycklig över denna dag många gånger om. Även om den har varit fylld av både stor glädje, men även stor sorg.

I morse så väckte vi honom ganska tidigt, med presenter och fika på bricka. En iphone 5 hade han önskat sig. Vilket han också fick. Hans gamla mobil har varit dålig en tid och dessutom slagits sönder vid ett olycksfall vid halt underlag i skolan.

 Grattis min fina prins! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar