söndag 17 maj 2015

Äntligen släppte vi stenen.

Här i veckan gick jag äntligen ut med att jag hoppar av som klasskasse ansvarig då M går till en annan skola och klass i höst. Hade trott att det skulle bli mera ståhej än det blev. Att ingen har tagit över denna uppgift förvånar mig dock inte, ingen som vill fast nästan alla vill att barnen ska åka på klassresa.


Nu håller jag på att förbereda mig i skrivande stund på att överlämna till den som tar vid. Korvförsäljningen gick ganska bra. Hade varit bra med lite mera pengar in men allt är bättre än ingenting så klart. nu har jag bara Mini´s klass kvar att sköta klasskassan. Frågan är om jag ska hoppa den också. Vi vill ju flytta mini också, frågan är vart vi ska sätta henne utan att det blir för omständigheter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar