fredag 22 februari 2013

Funderingar

Inser att jag kanske måste ta en tripp in till Stockholm i alla fall, till room butiken. För att ev ta hem ett sådan skåp jag söker. För det finns inte riktigt till att hittas, inte på de ställen jag har besökt i alla fall.

Hittade dessa hos min farmor och farfar tidigare idag. Funderar om dom ev skulle passa in som badrums skåp i vårat nya badrum. Jag vill att gammal möter nytt där inne.



Dessutom vill jag inte ha en för stor möbel heller. Det ska inte gå att maxa in massa skit överallt.
Utan jag vill begränsa ner alla saker i huset, bli mera effektivare, dessutom mindre att städa.
Sång gillar jag.

Sökandes går vidare helt enkelt, jag vet ju att om jag vill ha dessa saker så vet jag vart det finns.
 Och att det är MITT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar