måndag 25 februari 2013

Nu så

Kan vi äntligen använda våran efterlängtade nya badrum. Så härligt att kunna ha 2 st toaletter och ev slippa kön som det har blivit ibland. Nu kan jag åka och titta på krokar, pappershållare samt handdukshängare. Duschen har vi inte riktigt hittat ännu, dock har vi hittat denna sida www.importfabriken.se.

Ska man ha en rund, fyrkantig eller en hörn dusch? Vad tycker ni?
Maken vill gärna ha takdusch i denna, men ingen ångdusch. Jag vill ha en dusch som fungerar.




Vi ska i alla fall åka runt till butiker och kolla in olika duschar, så fort vi får tid. Jag vill inte beställa ifrån nätet utan att ha sett duschen "live" så att säga. Inget man byter särskilt ofta och jag vill gärna att det blir rätt på en gång. Dessa duschar ovan ser man ju rätt in i, borde finnas med frostat glas. Eller finns det mönster man kan sätta på för att dölja. Måste jag googla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar