onsdag 29 maj 2013

Sjukdomsperiod.

Just nu är det massor med pollen i luften och jag slarvade ju med min mediciner i Tyskland. Dom var inte ens med. Och jag fick vackert bita i sura äpplet när jag kom hem istället. Har varit dunder täppt med massa kli i ögonen & näsan. *usch* Men nu så är jag på benen igen, tar ju en lite stund att få tillbaka sig själv. 

Däremot har M varit riktigt risig. Det jag har är en baggis i jämförelse viss med henne. Så jag har vabbat i stort sett hela denna vecka. Vad gör man hemma med en "stor" tjej. JO vi har börjat klivit in i "tonårs" filmen värld. Som dessa ex.




Och flera andra filmer också. M uppskattade dessa filmer väldigt mycket, dock så är den första, den hon skrattade mest till. *Hur man blir av med en kille på 10 dagar*  Hon börjar bli så stor nu M, man ser verkligen på henne att något är på väg att hända. Både i lekväg och allt annat.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar