torsdag 30 maj 2013

skissar på vårat sovrum.

Vårat sovrum ser hemskt ut, barnen har bott där inne tidigare. Så allting ser ju ut där efter. Men nu sitter jag äntligen och skissar på hur vårat sovrum "ska" se ut. Färgtemat ligger på svart och vitt, det är de 2 färger som faktiskt knyter ihop hela huset. Men JAG är ju inte som alla andra. Jag har en fundering om helt svart sovrum till oss och bara förstärka med vita detaljer. 

Bilden ifrån EM
Bilden ifrån IKEA
bilden ifrån IKEA


Bild ifrån Hemtex

Har ju sängen, huvudgavel, mörkläggnings gardiner& alla tavlor i vitt redan. Garderoben önskade jag att vi tog vit istället för mörkbrun. Dessutom har vi bara 1 spegel dörr än vad bilden visar. Men det går ju att fixa om man så vill. 

Väggarna kommer att målas och bli matt svart på i hela rummet. Sen så har jag hittat en vit text som ska sitta ovanför sängens huvudgavel. Dock är jag inte säker på att min maken gillar texten. Men han går säkert att övertala.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar