måndag 10 november 2014

Nästan färdiga...

Med M´s hela outfit till Nobel. Så skönt när det är färdigt. Ogillar starkt när man är ute i sista min. Då blir jag tokstressad och mår ap dåligt. Ikväll så kollade vi igenom klänningen, smyckena och hår uppsättningen. Hon sparar fortfarande till att få långt hår och vi är på god väg men inte riktigt framme ännu. Dock vill jag att hon ska ha en enkel frisyr, som hon dessutom ska kunna fixa själv på plats.


Hon är bara 10 år och det skall inte vara eller bli en skönhets tävling detta. Men om man frågade henne för ca 3 månader sedan så ville hon absolut inte gå, då hon inte visst vad hon skulle ha för klänning. Nu tycker hon det är riktigt roligt att klä på sig klänningen och bara stå och titta på sig själv. Att tycka man är vacker är ett sunt tecken. speciellt om man har ett dåligt självförtroende i botten.


Lilla syster E fick ställa upp som frisyrmodell så att stora syster M kunde träna. Inte henne emot. Nu väntar vi bara in skorna vi handlat på nätet skall komma och kunna gå´s in. Vad det är mysigt med mina tjejer, att kunna pyssla och dona med dom. Jag är riktigt lyckligt lottad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar