måndag 24 november 2014

Snurrar i huvudet...


Jag kommer inte direkt ihåg min första vecka på detta jobb, när jag stod under upplärning. Men jag var minst sagt väldigt trött vid hemkomst. Nu är jag inte alls lika trött, men infot sätter sig mindre snabbt har jag upptäckt. Är det fullt i huvudet då? kan man få för mycket ny information? Och hur mycket plats finns det i en hjärna att lagra info på? *Hmmm* Jag vill ju prestera och visa att jag kan leverera. Därför blir jag så frustrerad när jag känner att det inte riktigt fastnar som det ska. Eller borde ska. *suck*


I helgen har vi städat igenom huset litet nätt. Det är ju först advent helgen som kommer och svärmor ska komma på fika. Inte för att hon bryr sig om hur det ser ut hos oss. Men jag bryr mig! Vi lever ju i totalkaos här och där, känns inte riktigt att vi orkar ta tag i allting på vardagarna och helgerna far ju förbi så snabbt. 


Men nu har vi fixat all eldragning i badrummet, städat tvättstugan och köket. Barnens rum struntar jag i. Men jag får stor ÅNGEST av våra otvättade fönster. ÅÅÅ kylan är ju på väg, vill ju gärna ha dom tvättade INNAN det blir för kallt. *suck*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar