torsdag 8 januari 2015

Akuttid och ledighet.


Idag har jag äntligen fått en akut tid till min sönderbitna tand. Gjorde ju det när vi skulle pynta upp granen. Och det har illat i den så fort jag ätit något varmt. Inte så roligt. Idag börjar även skolan för barnen och jag tror dom uppskattar att jag är ledig så här. 

såg det ut tidigare

Vad ska jag hitta på idag då??? Ska in till IKEA direkt efter tandläkaren och införskaffa mig lite nya taklampor på ikea. Hittat en plafond som skulle sitta bra i vardagsrummet och även i vårat sovrum. Vart riktigt snyggt i sovrummet, lös upp precis som jag ville, så nöjd.

blev en rätt dåligt bild, tyvärr.

Och självklart kunde jag inte låta bli att montera upp dom heller. Hoppades på att maken skulle se och tycka att jag var riktigt duktig.

en rätt enkel med även tidlös plafond lampa pryder nu vårat vardagsrum nere och sovrum istället för rislampa. Rummen ser mera ordentliga ut nu. Känns skönt att bocka av sådan här små saker som har irriterat mig till och från. Men det tar ju tid att hitta rätt sak till rätt plats och Rom byggdes ju inte på 1 dag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar