tisdag 22 maj 2012

Snart får vi svaret...

Känner mig lite ta fatt då jag inte äger en bra kamera och utan en sådan känns det nästa sunkigt att uppdatera denna sida. Men tur att google finns till hjälp och speciellt när man verkligen hittar den hära bilden nedan som säger ALLT och lite till.



Visst bänkar ni er nu fram för tvn kl 21:00 för Eurovision song contest på kanal 1. Jag kommer att göra det med självklarhet. Är grymt intresserad av att höra Rysslands bidrag live, tror att de finns dem kommer vara med i topp striden. Ska försöka hinna fixa en liten räkmacka åt mig själv, men får nog smussla lite för alla barnen sover inte ännu.

Må bäste bidrag vinna...eller komma med till finalen på lördag.

2 kommentarer:

  1. Äh, jag har en vanlig kompaktkamera, det funkar det med. Mobilbilder slinker med de också emellanåt. :)

    SvaraRadera
  2. Fast jag har så dålig upplösning på bilderna på min mobil. Google funkar de också

    SvaraRadera