måndag 22 juli 2013

jobbig syn

I onsdag, så fick jag reda på vart min vän ligger. H*n är nyss opererad och mår väldigt dåligt just nu. Mina tankar har varit hos **** ganska mycket, nu på senare tid. Att få dödlig diagnos är inte speciellt roligt, är nog inge vidare att få ett dåligt besked oavsett sjukdom.

Ska upp dit och hälsa på innan min jobb start idag. 


Jobbigt att mötas av en nära väns tårar när man kommer innan för dörrarna. Både lessna tårar blandat med glädje tårar. Vart riktigt rörd av detta bemötande. Att se **** dock må så dåligt och är riktigt blek i hela ansiktet. Dessutom kopplad till en hel del slangar, var tufft att se. Satt en kort sväng innan jag var tvunget att åka till jobbet. Lovade dock att komma imorgon och då sitta länge hos ****.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar