tisdag 16 juli 2013

Värkens fortsättning

Dag nummer 2 vaknade jag men dunder värk. E ville inte sova på madrassen på golvet utan bredvid mamma sin. :-D *så söt* Dock så vart det väldigt trångt och med en skadad arm gjorde inte mammans sömn direkt bättre heller. Men vad gör man inte för sina barn.

I dag måste vi hitta ett apotek på vägen hem ifrån tomteland, så jag kan inhandla lite liminent eller voltaren gel. Svullnaden håller på att gå ner och skrubb såret över armbågens mitt läker riktigt fint. Men har fortfarande riktigt ont, armen är dessutom helt obrukbar.

Tur att man har en make som kan laga mat åt oss, fixa frukost, bädda sängarna. Han är en riktigt 10 poängare på alla sätt och viss, undrar hur jag fångade denna klump igentligen. Måste ha varit min otroliga charm. *skratt*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar