söndag 8 december 2013

2 Advent


Nu är den nästan färdig våran advents ljusstake. Dock så saknar jag bara ett bättre fat och ev grön mossa. Har på hör sägen fått reda på ett bra ställe, ska kolla upp det på onsdag då jag åker buss. Äntligen är min jobbhelg över för denna gång. Vi har haft en tuff helg med tanke på vädret, men inte så tufft som det kan vara när det är riktigt grön jävligt ute. *pjuhu*

Hämtades upp av familjen min vid arbetsdagens slut. Åkte till Gränby Centrum och köpte lite julklappar som fanns där på våran lista. Hämtade sonen ifrån sin trampolinavslutning och drog sedan till flera affärer ute vid Boländerna. Middag på Max blev det för våran familj och när vi äntligen vände bilen hemåt, så har vi nu hunnit fixar 75% av julklappslistan. En grymt skön känsla, önskar bara att min bil vore färdig så jag kunde fixa de sista under mina 2 lediga dagar som kommer här näst. Men det ser inte så ut tyvärr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar