måndag 25 augusti 2014

Förvaring och komma i ordning.

Idag har mini varit hemma då hon har en seg dragen förkylning och herr hosta som är lika envis som hon själv. Jag gjorde ett dugg faktiskt, förutom kollade in olika förvarings möjligheter till vårat vardagsrum på övervåningen.

Hittade dessa 3 kandidater men jag är osäker på vad som blir bäst där uppe. Egentligen skulle jag vilja köpa alla, montera ihop och se med egna öga på plats. För ibland så tror man stenhårt på någon som absolut inte funkar eller ser jätte konstigt i slutändan. 



3st helt olika skåp men ändå väldigt lika varandra, och priset skiljer dom också åt. Så svårt att välja. Vad ska jag ha dom till då? Jo ska ha 2 st som jag tänkte det just nu. Som ska stå på var sin sida om ena sovrummets dörr och vara förvaring till både barnens böcker, dvd, spel och pyssel. 

2 kommentarer: