tisdag 30 april 2013

1 års firande






Den 26:e april 2012 startade jag min blogg, dvs 1 år sedan. Och jo jag glömde bort detta i fredags om jag skall vara helt ärlig. Tiden har sprungit iväg och läser man tillbaka på alla de inlägg som jag har gjort under tidens gång, så kanske ni har fått en bild om vad för slags person jag är.

Att skriva blogg har varit roligt, dock är jag inte riktigt haj på att fixa bra bilder. Men jag lär mig någonting nytt hela tiden. Och visst kommer jag att fortsätta denna blogg.  Så ikväll ska jag fira min blogg och tackar ALLA som har tittat in och hoppas att ni kommer att fortsätta titta in.

Idag är det ju dessutom valborg, då det har jobbats och nu står jag i köket, huset hjärta för att börja fixa med kvällens mumsigheter. Gästerna är på väg, dem åker långt men det blir ett kärt återseende som väntas. Tjejerna går här och frågar stup i ett "när kommer P & S" 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar