lördag 13 april 2013

Skåp jakt.

Idag har F och jag varit på skåp jakt. Skåpet som skall vara handduks förvaring i nya badrummet. Åkte till IKEA, för att kolla in detta nedan. Dock så var vi eller rättare sagt JAG inte riktigt nöjd. Vilket jag sällan är får man höra JÄMT. *morr*


Tanken var att skära ut fönsterspegeln i dörrarna och sätta in glas. Jag vill så gärna ha det, mer öppet och snyggt, samt att man se vad som finns i, redan innan man öppnar skåpet. F är väldigt pengadriven vilket är jobbigt, allt han ser är DYRT. Men jag vill ju ha allting färdigt och möbler som jag/vi trivs med. Och som man absolut inte vill byta ut i första taget. Ungefär som min säng gavel i vårat sovrum. *älskar*

Åkte hem ifrån IKEA tomhänta och över till min farmor och farfar för en titt på deras skåp igen. Kommer ni ihåg hur dem såg ut? 


Men känner mig inte riktigt nöjd ändå. Så jag tror att jakten på detta skåp går vidare. Kan inte glömma det där franska skåpet jag så i lilla u´s blogg. Vill verkligen ha ett liknade skåp, skulle vara så perfekt. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar