lördag 20 april 2013

Fundering om köksbord.


Goggle är ju bra, hittade en länk via tv4:a´s äntligen hemma gäng. Där Martin Timell gör ett eget bord. *hmmm* tanken har varit här förut. Och kommer att återkomma hit varje gång jag tittar på ett nytt köksbord. Varför??? jo för att det jag verkligen söker finns inte att finna.

Jo, jag är en rätt kräsen person men de få köksborden som jag faller för, kostar runt 14-16000:- Vilket för mig är väldigt mycket pengar för bara ett köksbord. Dessutom så får jag ev bara längden men inte bredden eller tvärs om. Inget som passa in på bägge dessa krav jag har. *suck*

Undrar om detta kommer att bli ett av våra sommarprojekt? Har fått annars ett bord av min farmor & farfar, där bords skivan i helt ek är otroligt åtgången. Och jag som verkligen inte gillar ek. *trött* Skulle kunna tänka mig måla den i ljusgrå och låta benen få gå i en mörkare ton. 

Frågan är vad farmor och farfar tycker om detta? Hmm får suga lite på denna karamell ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar