lördag 13 april 2013

Mat tips

I morse på jobbet när vi skulle fika lite så slog vi på tvn. Och då kom ett inslag med en interjuv med Jamie Oliver på kanal 4. Dock kunde vi inte se hela, men jag kolla upp den när jag kom hem sedan. Jag älskar denna person. Han gör otroligt bra saker och vill samtidigt verkligen del ut sina kunskaper åt alla han möter. Kom på att jag inte har någon av hans recept böcker, men det är något jag kommer att ändra på snarast.


Länkar in interjuv här nedan för, till er som är nyfikna.

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/jamie-oliver-ber%C3%A4ttar-om-maten-dyslexin-och-gubbr%C3%B6ran-2328879


Denna bok siktar jag på att få hem till min samling. Sen behövs det nog rensas ordentligt bland de böcker och recept jag redan har.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar