måndag 28 juli 2014

Hann inte

Idag skulle vi ju in och diskutera vidare angående vårat kök ifrån HTH. Dock så hann vi inte & fick avboka, då maken bokade en spontan Ålands resa med barnen. Båten går kl 15 och det är ju en hel del som ska fixat innan man bara kan dra. Tur att min mamma och pappa har hyrt en stuga halv års vis på Åland. Blir deras 3:dje säsong nu där.

Dock så mailade vi säljaren och jag fick en massa pdf filer skickade till min dator. Så vi kunde titta i lugn och ro hemma innan vi sågs nästa gång. Precis som jag önskade vi hade fått i fredags. Efter som jag jobbar kväll och ska upp tidigt i morgon bitti så hann jag inte fixa en snygg paint bild. Så ni får nöja er med denna tills jag får mera tid.


Vart ganska nöjd måste jag säga. Priset vart inte heller så där värst högt.Vi får väl se vad maken tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar