onsdag 15 oktober 2014

Börjar kunna se framtidens kök här nu.



Elektrikerna kom i måndags, hela 3 st ut svept på hela dagen. Nu har vi el och färdiga vägg uttag i hela övervåningen. *Helt underbart* Nu behöver jag inga flera skarvsladdar hit och dit längre, förutom 1 möjligtvis. Barnens tvspel drar många kontakter så några extra uttag behövs ju. Allt är färdig draget i köket. Dock så ska fläkten upp och väggskivan. Frågan är vad vi ska ha bakom?

Någon som har ett bra förslag?

Kommer ni ihåg hur köket så ut från början, för visst har jag lagt ut en sådan bild? Här kommer i alla fall för och efter bild. Ganska stor förändring som är gjord. Och då har det inte tagit så himla långt tid. Jag kan verkligen rekommendera ett IKEA kök. Billigt, bra grejor inte alls så dålig kvalite som vissa tycker. Dessutom är inte köket bättre av att inneha gediget trä i alla stommar och luckor.


Däremot så kan jag tycka att IKEA borde ha en manual när man beställer ett helt nytt kök hos dom. Där det står så här börjar du, vad man ska tänka på och framför allt nr på alla paketen som ska vara ihop. Visst kommer jag ihåg när vi satt där och ritade samt beställde köket, men det är ju ca 5 veckor sedan. Massa glöms bort. En lätt läst manual skulle höja dom som företag betydligt mer.



Är inte riktigt färdig ännu, men nu kan vi i alla fall leva någolunda normalt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar