torsdag 16 oktober 2014

Piggare och mer ork i kroppen dax att rensa.

Har haft en enorm ren tvätthög legandes på golvet i sin IKEA kasse bredvid min säng sida. Sovrummet i övrigt ganska rörigt. Tvättställningar med rent torr tvätt på hela övervåningen. Dock är det ett minne blott nu. Börjar känna mig lite piggare och tänkte ända sedan i måndags att jag måste fixa tvätten. Börjat även rensa upp rum för rum igen. Så skönt när man kan få det rent och snyggt igen.

Idag ska jag även börja med att lasta in alla våra grejor i nya köket. Hitta plats till allting, rätt plats dessutom. Var sak på sin plats så blir ordningen så mycket bättre. Det vi absolut inte behöver skall bort. Lovade även mini att vi ev skulle hinna baka idag när hon kom hem efter skolan. Och jag hoppas jag orkar det, tröttheten är det värsta just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar