onsdag 22 oktober 2014

Saknad.


Har varit hemma pga av att jag var sjuk förra veckan. En ordentlig förkylning som vägrade släppa min kropp. Är väldigt skönt att kunna vara hemma och återhämta sig även om det är/var otroligt tråkigt att vara  hemma. Och framför allt väldigt dyrt. Dock så var reaktionen stor när jag kom tillbaka till jobbet. Jag var saknad av mina arbetskollegor. Något som jag nog aldrig har upplevt riktigt på mitt gamla jobb. 

Jo kanske några få men inte som här, här så frågade alla hur jag mådde och vad skönt det är att jag är tillbaka. Så roligt att få höra. Att få bekräftelse på att man betyder något på ens arbetsplats är väldigt skönt att ha i ryggraden. Imorgon ska jag på stora boss mötet. En check up för oss nya, kolla av läget och se hur vi mår och känner. Och vad mina arbetskollegor tycker om mig och min prestation så här långt.

Dock så tror jag att dom tycker bra om mig! Då jag har redan fått 1 ansvars område som bara jag ska ta hand om. Ska underlätta för de övriga personalen och sånt gillar ju jag. Samtidigt så har jag ju visat redan att jag gillar ju att arbeta. När mina arbetsuppgifter är slut så letar jag gärna upp nya. Tycker tiden går så vansinnigt långsamt om jag bara ska sitta av min tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar