fredag 24 oktober 2014

Halloween



Har aldrig riktigt förstått mig på detta med Halloween. Förutom att det är en dag för affärerna som vill att man handlar en massa olika dräkter till sina barn. Kan förstå barnens glädje då det är kul att spöka ut sig. Men inte riktigt det andra. Allhelgona helgen där emot tycker jag är vackert och tidsfullt tradition.

Imorse innan jag rusade iväg till jobbet så sminkades mina fagra tjejer upp till 2 st olika häxor. 1 med full mundering så som grönt smink, vårtor och blemmor här och där. Den andra lite mera blygsam med bara en trollstav och färgat håret till svart.

Dom är bra olika mina tjejer fast så lika ändå på något sätt. En härlig fredagsmorgon att starta på och inleda helgens och kommande veckans ledighet. Själv ska jag jobba.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar