måndag 25 mars 2013

Huvudgavel

Jag är så nöjd över mitt kap till huvudgavel. Jag hade spanat in denna huvudgavel länge & jag är ju inte som alla andra människor jag. Utan vill ha något annorlunda med smart förvaring. Gärna en som inte står iväg och blir damm/pryl samlare. Då när den sedan blev ner satt slog jag till på en gång. Jag fullkomligt bomb hotade maken min & om jag absolut inte fick denna huvud gavel, så skulle jag skilja mig på stuts.

Och jo han åkte med till butiken med släppkärra och allt. Dock så kunde man bara beställa den och betala, då den inte fanns i lagret. Maken muttrade om priset. Men jag stod på mig & fick som jag ville till slut.

Varje kväll när jag kliver i säng, slänger jag en blick på den och är så NÖJD. Maken håller faktiskt med, den är riktigt fin och passar otroligt bra där den står. *lycklig*

 ostädat dock, men ack så bra.

2 kommentarer:

  1. Hej. Den här gaveln är ju fantastisk. Var hittade du den, snälla?

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt, tänk om designer tänker praktisk förvaring...

    SvaraRadera