fredag 8 mars 2013

YESSSS

ÄNTLIGEN så kom mina fröer idag på posten. Ska handla ny jord och lite annat, bra ha saker vid boländerna i morgon. Så kan jag snart starta med dessa underbara saker igen. Ska även rota runt och försöka hitta min sekatör. Som jag har lagt någonstans i huset. *suck*

Det är ju dax att börja klippa alla våra äppelträd, innan dom börjar knoppa åter igen. Såg på vägen hem idag från jobbet att en längs vägen höll på för fullt med sina och eldade massa ris. Fick lite ny kick och inspiration där ifrån. 

E var dessutom dunder hes när jag hämtade upp henne via dagis. Gissar på att vi har vabb tider framför oss. Så länge det inte är förkylnings astma som knackar på våran dörren nu, hon blir så himla rasslig då. Dock så låter det åt det hållet, när jag lyssnar på henne. *suck*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar