fredag 15 mars 2013

Ledig FREDAG

Så härligt att kunna vara ledig på en fredag. Helgen uppfattas mycket längre, även om den försvinner i ett nafs. Dock så bara för att man är ledig så kan det ju inte slapas. Tvättmaskinen går för fullt igen. Tydligen så är det bara min tvättmaskin och tydligen bara jag som vet hur man använder den. Och tydligen bara jag som verkligen vill använda den också. :-(

Säng klädes bytning samt all övrig tvätt ifrån veckans finns att jobba med idag. Damsugaren bör också få göra sitt jobb idag. Det knastar under fötterna, vilket inte alls är trevligt att gå på.

På söndag åker maken bort till London med en arbetskollega. Jobb relaterad kurs och återvänder hem senare i nästa vecka. Känns tråkigt att man inte får följa med, jag vill också åka till London. Var så länge sedan jag var där. En mysig stad att gå i under de varma delarna av året där. 

En bild ifrån visitlondon.com

Nej nu ska jag dricka mitt te och fortsätta vidare, har en tid att passa. Ska hämta de stora barnen vid skolans slut idag och åka till toys´us då E ska på kalas i helgen. Samt en önskan ifrån de övriga barnen att få åka dit också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar