torsdag 19 september 2013

Min jakt...har gett resultat.

"Bord ifrån ikea´s katalog"

Som ni säkert minns så letar jag nytt köksbord. Och inte vilket köksbord som helst, utan ett ovalt långt men brett bord, till mitt kök. Många turer på google och framför allt på blocket har det gjorts. Dom få borden som verkligen fyllt upp min spec. har försvunnit på en gång. Finns flera som tänker som jag med andra ord.

Men i lördagskväll hittade jag en annons på blocket, på ett bord. Hade varit där ett tag & jag hade tydligen missat den till en början. Ett bord, precis så där som jag/vi vill ha den. Tur i oturen men nu ska vi åka dit i helgen för att titta. Och jag hoppas verkligen att detta är MITT BORD. Priset avskräcker mig inte alls, tvärtom.  Jag kan, men vill inte lägga ut bilden på den heller. Men jag återkommer så klart med bild om vi slår till.


1 kommentar:

  1. Kul du ni hittat ! Den som söker finner :-D/ Laila

    SvaraRadera