lördag 1 mars 2014

Äntligen final fältet klart!

Ja hopp då har man sett andra chansen då, ska vi summera den. Hmmm tycker att ingen av dom som gick till final var dom bästa bidragen., men det är min personliga åsikt. Hade mer hoppas på Outtrigger & Martin Stenmark. Men här nedan för är nu i alla fall årets final startfält i melodifestivalen 2014!

 Ace wilder
 Alcazar
 Anton Ewald
 Ellen Benediktson
 Helena Paparizou
 Linus Svenning
 Oscar Zia
 Panetoz
 Sanna Nielsen
Yohio

Vet inte i vilken ordning dom startar utan bilderna la jag bara in. Dessutom så kommer bilderna ifrån svt´s melodifestivals sida. Vad tror jag om detta startfält då? hmmmm mmmm mmmm kan gå lite hur som här tror jag. Dock älskar jag Ace Wilders låt, den har ett skön gung i låten. Och jag minns faktiskt den fortfarande. Så jag hoppas hon vinner. Men Ellen & Sannas låt är också väldigt bra. Har inte hört någon av dom andras länders bidrag än, men dom bör väl rulla i radion snart. Är ju inte direkt så långt kvar till den stor Eurovision song contest i Danmark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar