onsdag 19 mars 2014

Vinterns återkomst.....

Ogillar vårat väder ute just nu! Jag har aldrig varit direkt förtjus i vintern, dels för att jag är en frusen person men även ur bil syn. Folk får höns hjärnor när snön kommer. Dom kör lika fort som innan och kan omöjligt hålla åt sig på vägen. Vilket blir en farlig kombo. Roligaste är att dom blir så förvånad när deras färd slutar i diket.


NÄÄÄ jag längtar till våren, vilket jag tycker är dax för nu! Även om det menas med att allergin kommer igång igen. Så är det så underbart att bara sitta ute på farstukvisten njuta av solens varma strålar och höra hur den fullkomligt knakar i träd, buskar & gräs. Jag längtar till dit.

Gumman tö, gumman tö kom och ta bort all snö. Säg åt kung Bore att det är dax för hans kungliga vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar