fredag 14 mars 2014

Fisk spa


Idag ska jag och maken på fisk spa! Fick det i födelsedags present av familjen. Jag som blev så avundsjuk på hans företag som gick på detta som jul aktivitet. Ska nu äntligen få gå på detta själv. Tiden är bokad till kl 17 idag. Efter som jag är ledig idag så skjutsade jag barnen till barnvakten & sedan väntade in för att bli upphämtad hemma.


Tänk på tu man hand först fisk spa & sedan middag, en väldigt fin present. En sådan där enkel grej jag alltid önskar mig. vill inte ha en massa dyra prylar osv. Vi parkerade vid åkanten och tog en rask promenad till Hotell Linne. En trappa ner ligger detta ställe och heter Zoul. En väldigt mysig & härligt inred lokal där man verkligen har tänkt på att få kunden att slappna av.  Innan oss satt ett pigg gäng gamla damer som firade sin ena väninnas 70 års dag. Jösses vad dom fnittrade, hördes att dom hade det så mysigt.


Hur känns det nu att stoppa ner ens fötter i dessa fisk akvarium? Jo det är en super härlig känsla, dom var super tagade fiskarna så fort jag närmade mig min sittplats. Skulle nästan kunna tro att dom var på väg att hoppa upp ur sin vattenbehållare. Så fort mina fötter sänktes ner var dom på mig. Kändes ungefär som att ha fötterna i kolsyrat vatten. Fascinerade att se dom gnaga på mina fötter ivrigt och gärna mellan tårna också. Riktigt killigt speciellt under foten var det.


En super skön fotmassage efteråt fick man, kändes som mina fötter var helt nya gjorda. Så mjuka och sköna att gå på igen. Väl färdiga styrde vi kosan till Oconnors men där var det fullt så vi gick till fina Terassen mitt emot. Och beställde en god grillplatå till  middag. En härlig och skön avslutning på denna arbetsvecka tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar