lördag 14 juni 2014

Blåsig dag minst sagt


Våran dag startade tidigt i morse då klockan ringde redan vid 06:15. Pilsbo cup står på menyn. En vacker dag dock blåsigt minst sagt.  Hade packade min lilla bil nästan färdigt när jag fick sms inatt om samåkning med grannfrun. Sånt tackar vi ju inte nej till kan jag säga. Jag som tycker det är så jobbigt att åka dit själv. Mest är det för att jag har så jäkla dåligt lokalsinne, dock minns jag siffror och bilder i huvudet väldigt väl däremot.


En blåsig dag och en speldag där våra tjejer inte vara riktigt på hugget kan man säga. Men sånt måste dom komma på själva. Här ber man aldrig om bollen utan man tar det man vill ha om man verkligen vill ha den. Själv satt jag och mekade med min mobil mellan spel pauserna. Köpte en ny samsung s4 mini för cirka 2 veckor sedan, efter mängder av tjat ifrån maken. Men den gamla la ju bara av ibland, så det var på tiden kan man säga. Nästan fixat allt men behöver hjälp av maken att fixa en bättre låt, så jag hör när det ringer.


När vi äntligen fick åka hem och äta en god middag och duscha oss varma hjälpte bästa maken min mig med att lägga in Kesha´s die young. Den borde jag höra åtminstone när det ringer. I morgon återvänder vi åter till Pilsbo och hoppas på att vinden har lagt sig. 3 st stora träd har tydligen rasat där idag. Ett såg vi hade rasat, tur att ingen skadas då det är stor folkmassa där just nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar