måndag 16 juni 2014

Firat bästa svärmor å svägerska på sin dag idag.

Haft en rätt rolig helg även om själva fotbolls resultat inte blev som vi hoppades på. Så spelar det ingen roll, för så länge tjejerna har roligt så räcker det. Även fast dom kunde ha vunnit hela cupen men då är det bra att ha viljan med sig också. Super tungt i morse att gå upp och veta att maken är hemma å ledig med sovmorgon då fritids är stängt.


Dock skulle han få bygghjälp kl 08 men sova en lite längre är ju inte fel. Nåja väl hemma så var nya golvet i vardagsrummet på plats. Vilken skillnad det blev, rummet ser och känns betydligt större nu än innan. Fick så mycket beröm för vårat golv. Känner mig stolt nu då det var JAG som absolut skulle ha det.


Middagen intogs hos svärföräldrarna då svärmor å svägerska fyllde år idag. En jättegod smörgåstårta som bara försvann ner i magen. Så himla god och saftig. Fikat bestod av traditionella pavlovatårta med färska jordgubbar å dajim pluttar. *mums* för själen.


Nu är jag mätt och nöjd har precis packat ihop fotbolls trunkarna för denna säsongs spel. Få funderar ut var dom ska stå är ju inga miniväskor direkt. Men nu funderar jag på att packa ihop mina blå. Ha 5 arbetsdagar kvar innan min semester äntligen kan börja. Längtar mig sjuk på´t gör jag men snart är den ju här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar