lördag 21 juni 2014

Min första midsommar arbetshelg


Jag har fått äran att jobba på årets midsommar innan jag traskar på semester. Vi är ett toppen gäng och arbetar väldigt bra ihop så där är det inte gnäll. Dock så mötes vi av ett väl fylla hyllor. *suck* Hela midsommarafton jobbade vi som sjuttion för att hinna med och rensa det vi hann.


Och mitt i mellan ska vi ju även äta en massa god mat tillsammans å fika. Vi hade snackat ihop oss innan vad alla skulle ha med sig så knöt vi ihop allt för att mumsa tillsammans. Det dukades fint så gott som det gick och det vart ett par riktiga trevliga stunder.


Jobbade så vi storknade minst sagt. Åkte hem till våra nära och kära efter arbetspassets slut. Väl på plats i morse igen kom det ett stort lass igen. Kändes svårt att mäkta med faktiskt, men då vi har haft turen med oss idag  att jobba ganska ostört. Lämnade vi dagens arbetspass med ett lättnad på axlarna. Imorgon är det 1 pass kvar sedan går jag på SEMESTER!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar