söndag 22 juni 2014

Trött och längtar hem...

Gjorde jag så förfärligt idag, precis innan mitt sista pass var slut. Trött i huvudet, händer, fötter, knän ja trött hela jag. Tur att maken fixade thaimat för att fira att jag NU har semester. Väl hemma åt vi vår mat i all hast, då vi skulle iväg på fika hos bekanta. Titta på deras mysbollar till kattungar. Flickorna var med och mös rejält, 4 veckor gamla små bollar tultade runt omkring oss.

JO vi funderar på att skaffa en till. En polare åt våran Pysen, han har det ganska ensamt när vi inte är hemma & behöver lite sällis. Men vi tittar bara har inte bestäm oss ännu. Väl hemma igen vart det vardag på en gång. Rummen skall städas, det skall duschas, tvätten ska vikas. Jag passade även på att städa i ordning min garderob, behövdes kan jag säga.

Nu blir det en STOR kopp te och soff mys, eller så tar jag koppen och traskar i säng på en gång. För jag är TRÖTT & imorgon har jag sovmorgon. *gud så skönt* 


2 kommentarer: