söndag 5 januari 2014

Starstable´s dåliga sida - tyvärr.


Som ni kanske vet så spelar jag om min äldsta dotter detta onlinespel. Och har väldigt trevligt tillsammans, önskade dock att mitt barn hade lite mera tålamod men ibland funkar det inte. Nu vill även min minsta ha en "egen" häst, självklart ska hon få det. Tyvärr så kan man dock inte välja server på detta spel. Så min minsta på bara ynka 6 år dock hästtokigast av oss alla, hamnade på en helt annan server än sin mor & storasyster. Väldigt opassligt, för nu kan jag ju inte hjälpa henne på samma sätt. Och vi kan inte heller hänga i stallet som M & jag gör ibland. Vilket resultera att bägge systrarna inte finner spelet lika attraktivt längre.

Detta drar ner hela betyget för spelet, tyvärr. Okej att det finns olika servrar men man måste ju kunna välja. För jag vet att flera av M´s kompisar har valt att reggat sig & dom flesta på har hamnat på samma server, men ändå. Dessutom är det väldigt oklart hur man avslutar hela spelet, om man nu inte vill fortsätta längre. Vilket är väldigt dåligt.

Kanske har jag läst på för lite eller inte hittat dom rätta sidorna. Ska sätta mig nu och googla upp mer info om just detta. Jo vi har mailt till supporten men icke fått svar ännu, hoppas ju på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar