onsdag 15 januari 2014

Urspårning på G???

Det finns tyvärr så få bra serier som jag följer på tv. Men de få jag faktiskt tittar på är riktigt bra. Speciellt en serie som är nu inne på sin andra säsong. *MEN* jag hoppas detta verkligen blir den sista också. Vad pratar jag om?? Äkta människor, som går på svt söndags kväll kl 21. 


Sista avsnittet jag såg nu har lite vibbar ifrån lost. Lost gick förut på kanal 5 och startade jättebra, men sedan eskalerade och blev tillslut tror jag 6-7 säsonger. Slutade titta mitt i säsong 3, för då hade jag tröttnat och insett att dom skulle mjölka ur serien så pass mycket pengar dom kunde. Och då tröttnar man som tittare. 


Äkta människor är på väg tyvärr åt detta håll, nu håller dom på att spåra ur. Våld över allt och man kommer inte närmare själva slut klämmen. Utan man försöker verkligen snurra in och runt omkring. Vilket börjar bli tröttsamt. Nu vill jag börja se/ana slutet. För en serie håller inte samma standar säsong för säsong. Risken för att de blir invecklat och snurrigt med flera nya karaktärer och serien tar sig en ny vändning helt plötsligen. Tv bolaget ser sin chans att mjölka ännu mera, pinsamt tråkigt och man dödar hela serien på det viset. Men jag ska ge det denna säsongen ut, men jag gissar på att tyvärr inte är slutet vi ser i denna.


1 kommentar:

  1. Jag håller helt med dig. Vi är inte alls lika fängslade längre.

    SvaraRadera