tisdag 6 maj 2014

Del final 1, nöjd, trött & lite gåshud.

Bökar ner mig lagom till kl slår 21:00 i soffan och intar min bästa mysfilt och bästa kopp te´t för att titta på årets första kvaltävling inom eurovision song contest. Nu ska det bli skoj att få se hur Danmark har lagt upp det i år. Då små tjejerna sover så har jag bara mina killar till sällskap ikväll. Vilket resulterar till lite väl pratigt ibland för min skull, jag vill ju höra alla bidragen och bilda min uppfattning. Så tänkte jag till än början i alla fall men *gäsp* vad tråkigt dom flesta bidragen var. Några får gånger hände dock att jag rös och fick gåshud på armarna, 3 bidrag ur dagen startfält gav mig sådant. Sverige så klart, San marino & Ungerns bidrag.


Resten var ganska bra, så där och suck sluta sjung. Sverige, San Marino & Ungern kom till final och jag tycker att Danmark levererade ett väldigt bra program. Dom bjöd verkligen på sig själva och sånt uppskattas. Nöjd men väldigt trött ska jag nu kliva till sängs, då vi har födelsedags firande imorgon bitti.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar