tisdag 20 maj 2014

Efterlängtad klippning

Strax stundar ju alla skolavslutningarna och håret måste ju fixas. Frisören bokades för ett tag sedan och idag är det den dagen. Äntligen som jag har längtat. Mitt hår behövs verkligen klippas, är så lång hårig nu. Dessutom är det bra med lite tid kvar till just avslutningen, håret blir ser naturligt ut än om man klippte sig dagen innan. Bästa av allt är att vi även  får vi bebis besök i samma veva. Då frisörens super charmiga bebis ska hänga med. Vilket charmtroll som var så nöjd i stort sett hela tiden. M älskar att gosa med bebis och fick ett otroligt gensvar därifrån tillbaka.

Jösses vad lockarna föll, saxens ven runt huvudet på oss. Kletas med olika färgen för hår, ögonbryn och ögonfransar. Och någonstans där i mellan plockades även mina ögonbryn. Så grymt skönt att bara få sitta ned och låta någon annan ta hand om mig. Myser så jag fick gåshud på kroppen.


Så nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar