torsdag 29 maj 2014

Sparkat igång nästa projekt


I morse så vart jag lite sur på min make, eller rättare sagt redan igår kväll. Vi har pratat länge om att denna lång lediga helg ska vi börja med vardagsrummet. Det är dax nu och golvet finns ju redan hemma, tapeterna hmm vi får se vad vi gör där. Dock så ska M ha sitt spa party denna fredag. Så maken tyckte vi kunde starta på lördagen istället. Onödigt att riva nu så här strax innan.

Otålig som jag är, blev jag sur på honom och gav på några väl valda ord och han blir ju så klart lite sne på ibland. I morse drog vi inte för att handla allt till partyt och väl hemma sedan början han plocka ur vardagsrummet. ÅÅÅ det spritter i kroppen på mig. Ska bli så skönt att bli färdig någon gång.


Själv hjälpte jag M att städad ur sitt rum så att alla dessa 10 fagra tjejer kommer in och kan umgås tillsammans. Blir ju lätt mycket damm och bygg grejs så vi passade på att även dra till fotbollen lite också. Väl hemma igen är det klart, ur städat och ett helt annat hus. Känns fantastiskt att äntligen få sparka igång detta projekt.


1 kommentar: