söndag 18 maj 2014

Förändring - annan make - posetivt

Har länge bett min maken att raka av sig allt hår på sitt huvud. Pga av att han har en kall fläck mitt i bakhuvudet som dessutom har växt sig större nu. Framtiden säger ju helt klart att han kommer att bli flintis som sin pappa. Men ibland blir man överraskad av olika beslut, även jag. Han följde med grannen ned i helgen för att hjälpa till med att bära in en tung tv.

Och väl hemma så upptäcker jag inte hans förändring förrän han kommer riktigt nära mig pga av hans keps. Nu är det gjort. Snyggt men otroligt ovant att se honom så, han förändras ju i hela ansiktet. Men han var nöjd och jag tycker att det är riktigt snyggt. Dock är det lite jobbigt när man åker iväg och handlar och han försvinner i affären tror man!!! men han står ju nästan bredvid mig hela tiden. Har inte riktigt vant mig vid han nya jag, men det kommer ju.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar